Monday 16 May 2011

Salata boeuf cu maioneza rapida de casa


Ingrediente:
10 cartofi potriviti,de preferat cartofi fainosi si dulci(ca pentru piure);se fierb in coaja,apoi se curata...
4 morcovi potriviti fierti
2 pastarnac,fiert
1 piept de pui fiert
2 oua fierte
2 galbenuse crude
castraveciori si gogosari murati
sare
piper

Cartofii se taie cubulete mici,de asemenea si morcovul,pastarnacul,3-4 castraveciori murati,gogosari,pieptul de pui tocat marunt se adauga si el.....apoi ouale fierte se curata de coaja si se separa albusul de galbenus....albusele de la cele 2 oua se toaca marunt si se adauga in compozitie....


Separat se face maioneza de casa!
2 galbenuse crude
2 galbenuse fierte
1 lingurita mustar
sare
ulei
Galbenusele crude se freaca pana devin crema,apoi se adauga galbenusele fierte ,sare apoi cu furculita se sfarama...se continua cu adaugarea de putin ulei si cu o furculita sau lingura de lemn se amesteca circular in acelasi sens,...dupa inghegare se adauga ulei din nou si se continua pana se obtine cantitatea dorita de maioneza.
Maioneza de adauga peste compozitia de legume si piept de pui si se omogenizeaza,se pune apoi in platou special pentru salata sau in ce vas doriti...eu am facut in caserola si pentru prietenele mele irlandeze(care au apreciat-o foarte mult),iar in farfurie intinsa pentru noi,ai casei!
Deci,se poate orna dupa gust in functie de anotimp sau stare de spirit...eu am ales primavara plina cu flori si soare!
Pofta buna!

No comments:

Post a Comment